fredag den 30. marts 2012

Jubi nu får jeg snart min mand igen :o)

Så blev den første uges barsel brugt - hold da op tiden er gået stærkt! Jeg havde godt nok også fyldt ugen med masser af gode aftaler og gøremål, så har faktisk haft krudt i røven hele ugen(men på den gode måde)
Mandag var jeg til hygge ved Trine sammen Lotte og Katrine, som er mine seminarieveninder. Det er ALTID SÅ hyggeligt, og tiden går altid alt for hurtigt i deres fantastiske selskab. Jeg tror, vi har så meget at snakke om og så meget tilfælles, fordi vi alle er på nogenlunde det samme stadie i livet. Det er virkelig de skønneste piger, og nogle piger jeg vil GØRE ALT FOR at holde ved!

Derudover har ugen stået på masser af rengøring, vinduespudsning, tøjvaskning herhjemme og i sommerhuset. Sommerhuset skal udlejes her i påsken, så far og jeg gav det den store forårsrengøring.

Jeg har også været ude at svømme og gå nogle gode ture i det skønne vejr. Det var været en skøn uge vejrmæssigt med temperaturer op til næsten 20 grader - en god uge at starte sin barsel med.

Rune har de sidste to uger knoklet med sin Grease-musical, som havde præmiere i denne uge. Det var det FEDESTE show, og jeg var nødt til at se det hele 3 gange :o) Det er dog ikke meget jeg har set til min mand de sidste to uger, da han har lagt stort set alle vågne timer på skolen. Meeeen nu er der påskeferie, og så er det endelig tid til kæreste-hygge igen, jubiiii. Onsdag skal jeg forkæle ham hele dagen med en kærestedag - ih hvor jeg glæder mig!

I tirsdags var jeg til jordemoder, som bekræftede, at baby har det godt og trives. Hun er åbentbart en stor baby og blev vurderet til at veje i den gode ende af normalen. Så mon ikke det er en tyk lille baby der kommer ud til maj :o) Ih hvor jeg glæder mig nu! (Ja jeg har vist nævn det før)
Selvom jeg sjældent har glædet mig så meget til noget, som til at vores lille guldklump kommer, så får jeg også nogle gange en følelse af "panik". -Er vi nu klar til denne store opgave, kan vi finde ud af det, hvad er det for en baby, hvordan bliver Runes og mit forhold som forældre osv osv. -Men det er nok normalt nok at få de tanker, når man står overfor sådan en stor begivenhed i ens liv. Der er i hvert fald ingen tvivl om, at vi er så klar, som vi kan blive, og at hun er mere end velkommen, ønsket og elsket!

I dag står den på barselsbesøg hos min gamle veninde Maria, som er blevet mor til 3. Jeg glæder mig til at se det nyeste skud på stammen samt høre ALT om fødslen. Jeg suger ALT til mig omkring fødsler i øjeblikket -kan slet ikke få nok - det er jo med at være velforberedt eller noget?!

Sådan ser maven ud efter en omgang bagning :o) Her var jeg i gang med at bage 60 mandelhorn og 60 boller til mine lærerkollegaer

Det skønneste vejr på Hals havn. Her stod den på gåtur efter forårsrengøring i sommerhuset.

Maven er ved at være STOR!
Grease-show

De dejligste elever, som leverede et fantastisk Grease-show

De seje grease-gutter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar