mandag den 5. marts 2012

Dejlig weekend med skønne venner

I weekenden var vi i København og besøge de skønneste venner. Nemlig Gomes og Sisse.
Det var sådan en skøn med weekend med sjov, hygge og oplevelser. Vi tog den lange køretur fra Aal til Kbh fredag, da vi fik fri fra skole. 4 timers køretur går nu hurtigt, når man er i godt selskab.

Sisse havde lavet skøn mad til os fredag, og vi snakkede og hyggede hele fredagaften. Klokken endte ennda med at blive noget senere end midnat -langt over min normale graviditets-sengetid. -Men tiden skal jo udnyttes til fulde i godt selskab.

Lørdag stod bl.a. på lækker hjemmelavet brunch, medvirken som publikum i programmet "weekend weekend" på nordisk film, musicalen "grease" i tivolis koncertsal samt masser af hygge og godt selskab. Det var sådan en skøn dag. Det var en sjov oplevelse at være publikum i tv, og vi har fået  utrolig mange kommentarer fra elever og venner, som havde set os i programmet søndag.

Grease var også en skøn og fantastisk oplevelse - specielt fordi Rune skal opføre Grease på skolen om 3 uger med sit dramahold. En forestilling som de har arbejdet på siden august. Ih hvor jeg glæder mig til at se resultatet!

Nordisk film inden optagelser

Klar til Grease muscial med bl.a. Anna David, Sonny Freddie-Pedersen, Joey Moe, Julie Steincke, Vicky Berlin, Silas Holst m.f. Klart pengene værd!

Vores dejlige venner, som vi sætter så utrolig meget pris på.

Rune og jeg ved tivoli - det var nogle år siden, vi sidst havde været her.

Grease.

Smukhed!



Uge 32 - 8 uger til ankomst. Shiiiit maven er stor nu. Mon den kan blive større???? Jeg føler godt nok, den er vokset på det sidste!! Men på den anden side baby nærmer sig også de 2 kilos kampvægt nu, så den skal jo også fylde noget, men hold da op som ens krop pludselig kan forandre sig. Jeg synes dog, det er såååå smukt og kvindeligt med sådan en mave, og jeg viser den også gerne frem:o)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar