onsdag den 14. marts 2012

Overraskelser

Jeg elsker overraskelser! Både at give, men også at få. Jeg er utroligt nysgerrig, og det kan være svært at vente på at få en overraskelse, men jeg synes også, at det kan være svært at vente med at give en overraskelse.
-Og jeg synes ikke, det er blevet specielt meget nemmere at vente på noget, jeg glæder mig til, efter jeg er blevet voksen. (Og ja jeg kan stadig snyde-kigge pakker til jul :o/ )

Jeg glæder mig til d. 4 april, for der har jeg planlagt en overraskelsesdag for Rune. -det gjorde jeg også sidste år i påskeferien, hvor jeg havde arrangeret en hel dag fyldt med forkælelse og overraskelser til ham. Vi var bl.a. ude at ride, på strandpicnic og på herregård, hvor vi fik en lækker middag.

I år har jeg planlagt noget helt andet, og jeg kan ikke vente med at vise ham, hvad der er. Det kribler i min tunge -MEN jeg skal ikke røbe noget. Heldigvis er Rune så tilpas tålmodig og anti-nysgerrig, at han ikke går og bryder sin hjerne med, hvad vi skal, så det gør det da noget nemmere for mig at holde min kæft!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar