torsdag den 1. marts 2012

Hoppetrold

Så kom vi godt i gang med arbejdet efter vinterferien. Jeg må helt ærligt indrømme, at det er ved at være hårdt for kroppen! Lærerjobbet er et mere fysiskjob end de fleste tror - især på vores skole, hvor vi har mange trapper, skal fra afdeling til afdeling og har små klasseværelser, så jeg/vi er nødt til at gå rundt og hjælpe eleverne. -Så for sørensen jeg er øm i hele kroppen(specielt mave og fødder) når jeg kommer hjem efter f.eks. en 8 timers dag, som jeg havde i går.
Men jeg elsker mit job, og jeg nyder at undervise, så jeg gør alt, hvad jeg kan, for at nyde de sidste uger blandt de fantastiske elever jeg har. -Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at jeg kommer til at savne dem tosset meget! -MEEEEN barsel glæder jeg mig nu alligevel RIGTIGT meget til!

Nu hedder det uge 32 - og der er kun 2 måneder til vores lille skønne bebs kommer. Utroligt!!! Det er mærkeligt, hvordan tiden både føles, som om den går enormt stærkt og enormt langsomt! På den ene side fatter jeg ikke, at vi skal være forældre om kun 2 måneder og på den anden side, synes jeg 2 måneder er LANG tid at vente på, at vores lille skønne diskedanser kommer til verden!

Hun er blevet en rigtig lille hoppe eller sparketrold inde i maven! Som hun da kan give den gas - både morgen, middag, aften og nat. Det er skønt at mærke, og jeg elsker det! Det er simpelt hen den skønneste følelse, og jeg nyder det, selvom det kan vække mig kl. 4.00 om natten :)
Jeg glæder mig så ubeskriveligt meget til at møde hende nu - hvordan mon hun ser ud og er???!!! -Jeg kan slet slet ikke vente med at få spændingen udløst! Men bliver hun bare halvt så fantastisk som sin far, så bliver hun vidunerligt!

Lige et par stemningsbilleder fra vores Dubaitur i januar, som var helt vidunderlig.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar