lørdag den 20. februar 2016

Gravid uge 40

Wauw nu er jeg næsten ved vejs ende. I dag hedder det uge 40, og jeg er præcist 39+0 dage henne, det betyder, at der kun er 7 dage til terminsdatoen. 
9 måneder er næsten gået og vores lille guldklump er gået fra at være en mikroskopisk lille klat celler til at være et stort lille menneske, som snart skal ud og opleve den virkelige verden. 

Vi glæder os alle 3 vanvittigt meget til at møde, se og opleve hende! 
Gad vide, hvordan hun ser ud?! 
Og gad vide, hvornår hun vil ud til os? 

Jeg har det ret okay, selvom jeg stor og tyk. Men jeg sover godt om natten og har til tider en okay energi af en højgravid at være. 



Men det er helt sikkert, at om 3 uger er hun ude ved os uanset hvor meget, hun elsker livet i maven. Hendes storesøster ville jo helst blive i maven til sidste chance ;) Dét er for crazy!! 
Jeg glæder mig, er mega spændt, forventningsfuld, lidt nervøs og vildt lykkelig for, at jeg får lov at blive mor endnu engang, og at jeg skal dele det med min dejlige mand og datter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar