søndag den 14. februar 2016

Sendt til tælling

Ih hvor er jeg træt lige nu!!! Træt af at være højgravid OG have blærebetændelse. Jeg kunne mærke, den blærebetændelse kom snigende i sidste uge, men tænkte, neeeej det er nok bare lillesøster, der trykker ekstra meget på blæren nu. Men her over weekenden er det bare blevet værre, og jeg er død træt(og ganske søvning det meste af dagen af at have en infektion) og irriteret på den skide blærebetændelse. Gå væk med dig! 
Jeg var inde på fødegangen i dag(puha der er nogle kvinder, der kan skrige højt derinde) og fik sendt min urin til dyrkning, fordi jeg havde bøvlet så meget i nat med at rende på toilettet. De kunne med det samme se, at jeg havde en blærebetændelse på urinen, MEN de ville ikke give mig pencilin, før svaret på dyrkningen lå. Øv.!
Så nu venter jeg på at kunne få noget pencilin, energi og ordenligt nattesøvn, mens Rune sørger for hus, mad, indkøb og datter, mens jeg er sendt til tælling i sengen! 
Øv! 
Tyk, træt og med betændelse i kroppen - det er sgu for meget, Når jeg hellere ville nyde mit og mine! 

Ja sådan ser man ud, når man er højgravid, har blærebetændelse, træt og er sendt til tælling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar