tirsdag den 9. februar 2016

Livet på barsel

Mine to-do lister er ved at være tømt, hvilket betyder meget lidt planer i løbet af en dag....
Det er skønt, men også lidt skræmmende, hvor lidt man når på sådan en dag. 
Malua har selvfølgelig også meget korte dage i børnehaven, så så vanvittigt mange timer har jeg nu heller ikke.

Men min dag går med:

At se lidt morgen-tv
Sætte en vask over
Åbne køleskabet og tjekke for lækkerier (igen)
Spise lidt kage
Sove en lur, hvis altså ikke baby holder alt for meget fest i maven, som hun gør i dag
Læse blogs og surfe på nettet
Tjekke facebook en 10-20 gange
Tjekke om der lige skulle være kommet noget nyt, lækkert i køleskabet, siden jeg sidst tjekkede for 20 min siden
Tisse en 10-15 gange
Læse om fødsler og babyer på nettet
Se om der skulle være nye navne til lillesøsters navneliste 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar